stomanieuws.nlsitemap

Foutje bedankt!

Soms snap je niet hoe je zo dom kunt zijn.

Tijdens mijn bezoek aan restaurant De Heerlyckheyt hoor ik mijn mobiel een geluidje maken. www.deheerlyckheyt.be

Op onze website vindt u alle informatie over mosselmaaltijden, zei de chef-kok die me te woord staat en het restaurant toont.

Maar als u, net als ik direct op de website een kijkje neemt, blijft u lang zoeken, want u vindt géén mossel.

Als ik woensdag of donderdag van de mosselaanbieding gebruik maak, kan ik kijken wat het restaurant ons vrijdag te bieden heeft als we naar Essen gaan, denk ik.

Natuurlijk ben ik het piepje van mijn mobiel niet vergeten.

In een oogopslag zie ik Post.nl staan als ik de boodschap open.

En realiseer me direct dat ik thuis had moeten blijven om het stomamateriaal in ontvangst te nemen.

Uiteraard heb ik bij thuiskomst onmiddellijk Post.nl gebeld en mijn verontschuldigingen aangeboden voor het niet thuis zijn.

Weet u dat ik blij ben, dat u zo snel belde, nou kon ik gelijk langs komen en hoef ik morgen niet opnieuw het pakket aan te bieden, zei de man van Post.nl vriendelijk lachend en hoeft u morgen niet thuis te blijven.

Samengevat zien we de wereld met vertrouwen tegemoet als we ons niets wijs laten maken.

 

WAM